יום חמישי, 23 בספטמבר 2021

ביטחון עצמי וסוסים

אין לי ביטחון עצמי
היא אמרה לי.
נמאס לי מהתחושה
הזו שאני פחות
פחות עונה
פחות בטוחה.
אני רוצה לחזק,
רוצה שינוי!!
היא הוסיפה.
בואי, ניגש לסוסים,
אמרתי לה
היא ניגשה בחשש
צור לא זז
הביט בה והניח את ראשו הגדול
בעדינות על כתפה.
הוא ממש שמח לפגוש אותי!!
היא אמרה בהתרגשות.
ביקשתי מימנה להוביל את הסוס
במסלול מכשולים
בחצר.
בהתחלה היססה
והסוס נעצר,
ואז הצעדים שלה הפכו להחלטיים
ומהירים יותר, ואיתה הסוס,
חיוך גדול עלה 😃
ותחושת הקלה
אני מרגישה שאני יכולה לעשות הכל
היא אומרת לי.
כן, עניתי לה
אם הצלחת להעביר את הענק
הזה במסלול מכשולים,
את יכולה הכל!!
כמה מילים על ביטחון עצמי:
כשאת בטוחה בעצמך,
אין צורך להראות זאת לסביבה,
גם לא חייבים להיות מוקפים בהרבה אנשים
ולא חייבים להיראות תמיד
חזקים,
אופטימיים,
או להיות במרכז העיניינים
ביטחון עצמי זה
להרגיש מבפנים
שטוב לי עם עצמי
ולקבל באהבה ימים פחות טובים
להבין שפגיעות זו חוזקה
ומותר להרגיש לפעמים
פגיעים
להרגיש טוב עם עצמנו
ללא השוואות עם אחרים.
להרגיש נוח עם המקום שלנו
וסוסים בהחלט עוזרים
להעלות את הביטחון העצמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה