יום שני, 28 בספטמבר 2020

הסיפור שלי

 

אז מה הסיפור שלי?

באמצע החיים נסעתי לצד השני של העולם לארץ הסוסים-טקסס ,
ללמוד שם תרפיה בעזרת סוסים.
כל השנים שלפני הנסיעה, הייתי בעולם המדע, ביולוגיה, מחקר, הוראת מדעים,
סוסים היו אהבה, תחביב, טיולים,משהו לנשמה. זהו.
אבל התשוקה הפנימית שלי, כל השנים, היתה להבין את השאלות הגדולות של החיים. למה העולם הזה מתנהל כפי שהוא מתנהל? מה התכלית? מי מאחורי כל ההצגה הגדולה?
באופן טבעי נשאבתי לעולם הרוח, לחפש שם תשובות.
זה הלהיב אותי, דיבר אליי.בסופו של דבר, כולנו מחפשים את המשמעות לחיים ,ויקטור פרנקל אמר זאת הרבה לפני .
בנוסף היה חסר לי המגע האנושי בין המבחנות במעבדה,
והשיחות העמוקות על תודעה, בזמן שלימדתי ביולוגיה,
הייתי בעולם שבאופן טבעי הייתי שייכת אליו, אך הרגשתי כל הזמן שמשהו עמוק חסר.
הרגשתי "ליד" ולא באמת שם.
הסביבה הקרובה שידרה, יש לך הכל, מה עוד חסר? אבל אצלי היה עדיין חוסר שקט. שלא ידעתי לקרוא לו בשם.
כך טסתי לארה"ב.
כבר לא הרגשתי "ליד"
כמו חתיכה מהפאזל שהתיישבה בדיוק במקום!!!!
ואת ההמשך, של כל מה שלמדתי שם,
בלימודים הרישמיים ובין השיעורים, כל זה שזור כאן בכל מה שאני עושה:
לדעת שיש לסוסים אנרגיה אדירה
ללמוד להקשיב ל
סוסים,
להיות בענווה מול העוצמה שלהם
להקשיב לאדם
לראות ניסים קורים
להאמין בלב שלם שסוסים עושים ניסים
ללמוד מהסוסים לעשות "הֶרגֶש הזולת"
להבין מה באמת מתחולל שם, מאחורי המילים
ללמוד לקרוא את שפת הגוף שלהם.
להסיר את החסימות, לשחרר את האדם מכלא הקליפות האנרגטיות שלו.
מוזמנים לבוא לסדנאות ולטיפולים אישיים, איתי ועם הסוסים שלי.
בצילום: ביקור ברודיאו, בפורת' וורת' , טקסס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה