יום שישי, 12 באפריל 2013

מה באמת הסוס מרגיש כשרוכבים עליו ?What the horse realy feels when riding on


הקסם של הסוס הוא הכוח,האתלטיות  והחופש שלהם, כל זה משתבש כשרוכבים  בלי להיות מודעים לסוס עצמו ולמה הסוס מרגיש באותו הרגע.רוכב מתוח ונוקשה,ללא שיוו משקל גורם לקשיים באיזון ומתח רב לסוס .התערבות רבה מידי של הרוכב במהלכים של הסוס,נוקשות וכוח רב מידי המופעל בעזרת המושכות,מכאיב לסוס ומבלבל אותו.מאמנים רבים לוחצים את הסוסים יותר מידי באילוף  או באימון ושוברים את רוחם.הסוסים מרגישים וקוראים את הרוכב שלהם,רוכב מבוהל ומפוחד-ישפיע מידית על הסוס  ועלול לגרום לסוס מצוקה ולחץ מיותר.my fb -דף הפייסבוק שלילמרות שלסוסים יש חוסן רב ויכולת מחילה רבה,על הרוכב לנהוג בהם בחמלה ברכות ובעדינות.
סוסים מלמדים את האדם להכיר את עצמו ולפתח איזון רגשי נפשי ופיזי.
ללמוד להסתנכרן עם הסוס ולא להפריע לו בתנועה.
סוסים מלמדים את האדם להכיר את עצמו ולפתח איזון רגשי נפשי ופיזי.ללמוד להסתנכרן עם הסוס ולא להפריע לו בתנועה.סינכרון עם הסוס יביא לתועלת רבה לסוס ולרוכב
.



 restricted by  rider’s lack of balance, tight, tense body and or saddle.the rider is too fearful and unbalanced to go withthe horse, so they are completely interfering balance,the horse can feel the tightness and tenseness in the rider’s mind and emotions as well as their physical body.
If we are to ride them we must learn to ride them in a way that feels good to them. This means that we need to develop a lot of 
skill, feel and balance in ourselves mentally, emotionally and physically.  We need to have a lot more empathy, compassion and understanding for the horse, understanding their minds, emotions, physical bodies and spirits.
 This is what  connecting with Horses & Riding with Synchronicity , is all about. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה